ПІБ вчителя | Методична тема | |
---|---|---|
![]() |
Вовченко О.М.
Вчитель
|
«Застосування елементів методики CLIL на уроках німецької мови як засіб інтегрування вивчення іноземної мови з іншим навчальним предметом».
|
![]() |
Любченко Т.С.
Вчитель
|
«Використання інтерактивних технологій у навчанні англійської мови різними видами мовленнєвої діяльності».
|
![]() |
Овсієнко К.І.
Вчитель
|
«Використання методу CLIL для формуванння навичок монологічного мовленння учнів на уроках англійської мови». |
![]() |
|
«Використання методу CLIL на уроках англійської та французької мов з метою мотивації учнів до вивчення іноземних мов».
|
![]() |
Моісеєва Н. О.
Вчитель
|
«Акмеологічний підхід до розвитку творчої особистості учнів старшої школи під час вивчення англійської мови».
|
![]() |
Киричок Л. Д.
Вчитель
|
«Інтегрований підхід до викладання англійської мови як засіб формування і розвитку навичок 21 століття». |
![]() |
Гринь С. С.
Вчитель
|
«Метод CLIL як предметно-мовне інтегроване навчання англійської мови у початковій школі».
|
![]() |
Бечкало Н.В.
Вчитель
|
«Формування мовленнєвої компетенції учнів шляхом застосування інтерактивних форм роботи на уроках англійської мови». |
![]() |
|
«Використання акметехнологій підчас вивчення німецької мови у середній школі».
|
![]() |
Ніколенко К.С.
Вчитель
|
«Культурологічний підхід до вивчення німецької мови у середній школі». |
![]() |
Одом О.І
Вчитель
|
«Використання інтерактивних технологій та інтернет-ресурсів на уроках німецької мови для розвитку гармонійної особистості учня». |
![]() |
Кордюк Л.О.
Вчитель
|
«Реалізація методики CLIL на уроках англійської мови як чинник адаптації особистості в добу глобалізації». |
![]() |
Іваненко А.О.
Вчитель
|
«Використання інтерактивних методів навчання для розвитку творчої особистості учнів на уроках англійської мови». |
![]() |
Стороха Б.В.
Завідувач кафедри романо-германської філології, доцент, кандидат філологічних наук
|
|
![]() |
Галаур С.П.кандидат філологічних науккоординатор науково-дослідницькою діяльністю іноземного профілю |