Ми знаходимось



МК природничих та суспільних дисциплін

 Методична тема
«Ефективність системи науково-методичної роботи як засобу розвитку фахової  компетентності педагога»

Науковий ліцей №3 – заклад, який дає якісну освіту, створює комфортні умови для навчання та самореалізації учнів, спонукає дітей до наукової діяльності.  Сучасна дитина повинна бути творчою,винахідливою і кмітливою! Творчі, активні, креативні вчителі методичної комісії  природничих та суспільних дисциплін навчать досліджуючи хімії, біології, історії, географії, природознавству та правознавству.  9 висококваліфікованих фахівців (5 учителів вищої категорії, 3 з яких мають звання «вчитель методист»)  у тандемах з учителями іноземних мов активно впроваджують методику CLIL. У Науковому ліцеї № 3 діти не лише знають природничі та суспільні дисципліни, а й з нетерпінням чекають уроки,щоб винайти, дослідити та впровадити!



  ПІБ вчителя Методична тема  

Зубко О.А.

Учитель історії та географії


«Використання іноваційних технології навчання на уроках історії  та географії».

Жадан Г.В.

Учителька
історії
 


«Практичні роботи на уроках історії як засіб формування дослідницької діяльності школярів».

Каневська О.І.

Учителька історії
та правознавства



«Практичні роботи на уроках історії як засіб формування дослідницької діяльності школярів»

 

Фісун Е.Г.

Учитель історії та правознавства

«Технологія розв'язування юридичних задач».

Ребрик Т.О.

Учителька
біології


 
« Розроблення науково-методичних засад реалізації особистісного потенціалу учнів для формування їх наукового світогляду».

 

Лічова Л.М.

Учителька 
географії

«Формування і розвиток ключових предметних компетентностей з метою створення активної життєвої позиції та самореалізації ».

Логвин М.М.

Учитель географії

«Компетентністне навчання географії».

Шевченко С.В.

Учителька
хімії



«Застосування методики CLIL на уроках хімії  як один із способів формування дослідницької діяльності учнів».

 

Кравченко Д.В.

Учителька
біології

«Застосування методики CLIL на уроках природничого циклу».

Ріжка І.А.

Учителька
ІК "Здоров'я,
безпека та добробут"

«Формування творчої, духовної, соціально-активної, всебічно розвиненої особистості з комплексом життєвих позицій і цінностей».

Гловацька А.А.

Учителька
хімії

«Методика організації навчальної діяльності шлярів з хімії засобами ігрових технологій»

  

Рощупкін О.В.

 Учитель ІК
"Здоров'я, безпека
та добробут"


«Розвиток психосоціального добробуту дітей як інтегрального компонента освітнього процесу»

           Харченко Н.В.

      Учителька економіки та предмету "Підприємництво
і фінансова грамотність",
Доктор наук
 

http://pedpresa.com             http://mon.gov.ua             http://zno-kharkiv.org.ua/