Ми знаходимось



Ресурси дистанційного навчання для вчителів та учнів

Стікери ресурсів дистанційного навчання

Інструменти дистанційного навчання
Classtime https://www.classtime.com/uk/  
Сервіс, який став безкоштовним на час карантину. У ньому є бібліотека ресурсів, а можна створити і свої запитання. Наприклад, у мене є питання на встановлення відповідності – коли з інформатики є команда і потрібно підібрати, що вона виконує. Можуть бути і простіші запитання – з вибором однієї правильної відповіді з кількох. Повідомити про необхідність тестування ми можемо через Padletчи у крайньому випадку – Viber.
Після того як учні дали відповіді на запитання, учитель одержує статистику відповідей із балами. Учень бачить, як івідповіді правильні, а які – ні, може працювати з неправильними. Учитель же може скоригувати подальші дії, якщо побачить, що більшість класу не впоралась із певним аспектом теми.
Google-форма https://www.google.com/intl/uk_ua/forms/about/
Може збирати відповіді учнів і потім проводити автоматичне оцінювання тестування.
Learningapps https://learningapps.org/ 
Дозволяє створювати вправи різних типів на різні теми. Також уже підготовлено багато вправ, якими можна скористатися. На жаль, не всі україномовні. Вправи бувають різних типів: наприклад, можна встановити відповідності, сортувати в різні стовпичики правдиві і неправдиві поради. Одразу можна побачити, чи правильними були наші відповіді.
Moodle https://moodle.org/ 
Підходить для створення багатоваріантних тестів. Він безкоштовний, але щоб його встановити – потрібен сервер. Є інструмент для безкоштовного розміщення Moodle – Gnomio. Там потрібно зареєструватися, обрати собі адресу, за якою розгортається Moodle.
Цей інструмент – потужніший, ніж попередні, і потребує більш систематичної роботи від учителя.
Вправи для розвитку мислення вищого рівня
Попередні інструменти зорієнтовані на так зване мислення нижчого рівня – запам’ятовування матеріалу, розуміння та його застосування для розв’язання задач.
Але нашою метою має бути мислення вищого рівня. Це ті навчики, на які рідко є час на уроці. Але можна використати час карантину, щоб запропоновувати учням інші типи завдань – які передбачають більш творчий підхід до опрацювання матеріалу (того ж самого підручника).
Можна:
Ще корисні сервіси та ідеї:
  • Повідомте учням про інші навчальні ресурси. Наведу лише одну – Mozabook https://www.mozaweb.com/uk/mozabook, адже на час карантину ця бібліотека безкоштовна для всіх. Там, зокрема, є багато візуалізацій (зокрема і тривимірних) – здебільшого з природничих предметів, але не тільки.
  • Pablet https://ru.padlet.com/ можна використовувати і для оцінювання робіт з образотворчого мистецтва (виходить галерея робіт).
  • Інструмент для уроків фізики – PhET https://phet.colorado.edu/_m/uk/
  • Інстумент для складання електричних кіл – Circuit Lab https://www.circuitlab.com/
  • Програма для перевірки мовних вправ – IXl https://www.ixl.com/
  • Розумники http://edugames.rozumniki.ua/– платформа для початкової школи, на період карантину дає безкоштовний доступ
  • Інструмент для створення музики – Music Lab https://musiclab.chromeexperiments.com/.
  • Є багатовідеофізичних вправ, які можна використати для фізкультури. Можна спробувати влаштовувати змагання – хто більше разів відтискається чи стрибає на місці. Звісно, це вносить корективи у звичайний урок фізкультури, але, тим не менш, це не неможливо. У тому ж Pablet можна звітувати про досягнення кожного учня і відстежувати зростання за певними характеристиками.
Дізнатися більше можна за посиланням: https://nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-pokrokova-instruktsiya/
http://pedpresa.com             http://mon.gov.ua             http://zno-kharkiv.org.ua/