ПІБ вчителя | Методична тема | |
---|---|---|
Гончарова Г.С.Вчительматематики |
«Особливості впровадження методики CLIL на уроках математики» |
|
Карапиш С.П.Вчительматематики |
«Формування у здобувачів освіти природничо-математичної компетентності та залучення їх до науково-дослідницької діяльності на уроках математики в умовах змішаного навчання»
|
|
Таскіна Л.Л.Вчительінформатики |
«Реалізація діяльнісного підходу до навчання інформатики як способу формування життєвих компетентностей учня» | |
Зуй В.І.Вчительфізики, астрономії |
«Впровадження методики CLIL на уроках фізики у 9 класі»
|
|
Олефіренко С.І.Вчительматематики та економіки |
«Використання методики CLIL на уроках математики як один із засобів підвищення якості знань».
|
|
Голуб А.М.Вчительматематики |
« Впровадження методики CLIL на уроках математики у 9 класі»
|
|
Конюшенко Т.Л.Вчительінформатики |
«Використання методики CLIL на уроках інформатики як спосіб формування інформаційної компетентності»
|
|
Іванова В.В.Вчитель математикита інформатики |
«Формування інформаційної компетентності учнів на уроках інформатики як засіб реалізації STEAM-освіти» | |
Гордова К.В.Вчительматематики |
«Активізація пізнавальних навичок та розвиток життєвих компетентностей на уроках математики »
|
|
Кулініч О.В.Вчительінформатики та фізики |
«Впровадження інноваційних технологій для розвитку креативного мислення, життєвих компетентностей у процесі вивчення фізики та інформатики» |
|
Вчитель |
«Використання освітньої технології CLIL у вивченні математики» | |
Дмитренко С.В.Вчительматематики |
«Формування у здобувачів освіти природничо-математичної компетентності в умовах змішаного навчання» | |
Стеценко С.А.Вчительфізики |
«Формування пізнавальної активності здобувачів освіти на уроках фізики шляхом впровадження нестандартних форм і методів навчання» | |
Капітон А.М.
Вчитель |
«Формування інформаційної компетентності та залучення до науково-дослідницької діяльності здобувачів освіти на уроках інформатики» | |
Подошвелев Ю.Г.
доцент |
«Формування математичної компетентності та залучення до науково-дослідницької діяльності здобувачів освіти» |