Ми знаходимось



МО класних керівників

Методична тема об’єднання класних керівників
«Дослідницько-орієнтоване навчання як інструмент формування та розвитку ключових компетентностей і наукового мислення особистості, здатної до інноваційної діяльності»

Методичну роботу методичного об’єднання класних керівників у 2024-2025 н.р. сконцентровано на вирішенні виховного проблемного питання:
 "Формування цілісної особистості, інноватора, патріота, здатної до наукової діяльності та інноваційного мислення"

Методичні теми над якими працюють вчителі

   Клас                           

ПІБ вчителя  

Методична тема

5-I

Положишник І.А.


«Формування і розвиток класного колективу в умовах доброзичливого ставлення один до одного».
 

5-Н

Бабенко Н.Г.


«Згуртування дитячого колективу
НУШ в умовах дбайливого ставлення
один до одного».

 

5-Я

Шпак Я.С.


«Формування емоційного інтелекту
учнів через практики соціально-емоційного і етичного навчання».

 

6-К

Кулініч О.В.


«Формування особистості, яка гармо-нійно поєднує всі людські цінності 
і чесноти
».   
 

6-Н

Сімонькіна К.О.


«Згуртування дитячого колективу
в умовах НУШ
». 
    

6-О

Царук О.Я.


«Створення стресостійкого середо-
вища для розвитку здібностей та успішної самореалізації учнів
». 
    

     7-А      

 
Науменко О.М.                                               


«Формування морально духовної 
життєво компетентної  особистос-
ті, яка успішно самореалізовується
у соціумі як громадянин, сем’янин, професіонал
».   
 

7-Б

Каневська О.І.


«Духовність у становленні та роз-
витку гармонійної особистості та свідомого громадянина держави
».

 

7-С

Калініченко В.В.


«Виховання творчої, самостійної, креативної особистості  в умовах
НУШ»

 

7-К

Олефіренко С.І.


«Формування духовно-моральної особистості, вміння співпрацювати
з іншими в колективі в умовах НУШ».

 

7-Н    

Тихоненко Н.І.


«Формування духовно-моральної, життєво-компетентної особистості,
яка успішно самореалізується в
соціумі як громадянин
».
      

8-А

Мошенець О.Г.


«Формування національної свідомості учнів та виховання любові до традицій українського народу».
 

8-Н

Якименко Н.О.


«Інноваційні підходи до формування особистості учня початкової школи у сучасному освітньому просторі».
 

8-Д

Кравченко Д.В.


«Формування основних соціальних компетентностей учнів в умовах
сучасної школи».

 

9-А

Гловацька А.А.


«Виховання високоосвіченої, гармонійно розвиненої, інформаційно свідомої
здатної до саморозвитку та самовдосконалення
».   
  

9-Л

Кордюк Л.А.


«Формування та розвиток класного колективу в умовах доброзичливого ставлення один до одного».
 

9-М

Шанаєва О.В.


«Виховання гармонійно розвиненої, інформаційно свідомої особистості, здатної до саморозвитку та критичного мислення».
 

10-А

Конюшенко Т.Л.


«Формування  учнівського колективу  шляхом виховання обов’язку, відповідальності, етичних норм
поведінки та спілкування
».
 

10-С

Голуб А.М.


«Шляхи формування гуманістичного підходу до процесу навчання та виховання школярів».
 

11-А

Ребрик Т.О.


«Морально-духовний розвиток  та створення комфортних умов для розкриття учнівського потенціалу».
 

11-К

Гринь С.С.

«Самоосвіта - шлях до успіху».







http://pedpresa.com             http://mon.gov.ua             http://zno-kharkiv.org.ua/