Методичну роботу методичного об’єднання класних керівників у 2023-2024 н.р. сконцентровано на вирішенні виховного проблемного питання:
"Формування цілісної особистості, інноватора, патріота, здатної до наукової діяльності та інноваційного мислення"
Клас |
ПІБ вчителя |
Методична тема |
5-К |
Кулініч О.В. |
«Формування особистості, яка гармонійно поєднує всі людські цінності і чесноти». |
5-Н |
Теплова О.В. |
«Згуртування дитячого колективу у умовах НУШ». |
5-О |
Царук О.Я. |
«Створення стресостійкого середовища для розвитку здібностей та успішної самореалізації учнів». |
6-А |
Науменко О.М. |
«Формування морально духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізлвується у соціумі як громадянин, сем’янин, професіонал». |
6-Б |
Каневська О.І. |
«Духовність у становленні та розвитку гармонійної особистості та свідомого громадянина держави». |
6-С |
Калініченко В.В. |
«Виховання творчої, самостійної, креативної особистості в умовах НУШ » |
6-К |
Олефіренко С.І. |
«Формування духовно-моральної особистості, вміння співпрацювати з іншими в колективі в умовах НУШ». |
|
Коняхіна А.О |
«Соціалізація дітей в сучасному освітньому просторі засобами сімейно-родинного виховання». |
7-А |
Мошенець О.Г. |
«Формування національної свідомості учнів та виховання любові до традицій українського народу». |
7-Н |
Якименко Н.О. |
«Інноваційні підходи до формування особистості учня початкової школи у сучасному освітньому просторі». |
7-М |
Положишник І.А. |
«Формування і розвиток класного колективу в умовах доброзичливого ставлення один до одного». |
7-Д |
Кравченко Д.В. |
«Формування основних соціальних компетентностей учнів в умовах сучасної школи ». |
8-А |
Бариш О.О. |
«Виховання високоосвіченої, гармонійно розвиненої , інформаційно свідомої здатної до саморозвитку та самовдосконалення». |
8-Л |
Кордюк Л.А. |
«Формування та розвиток класного колективу в умовах доброзичливого ставлення один до доного». |
8-М |
МурильоваТ.Є. |
«Виховання гармонійно розвиненої, інформаційно свідомої особистості, здатної до саморозвитку та критичного мислення». |
9-А |
Конюшенко Т.Л. |
«Формування учнівського колективу шляхом виховання обов’язку, відповідальності, етичних норм поведінки та спілкування.» |
9-В |
Лічова Л.М. |
«Формування моральної самосвідомості, відповідальності як риси особистості і навчання культури поведінки на основі керування собою». |
9-С |
Голуб А.М. |
«Шляхи формування гуманістичного підходу до процесу навчання та виховання школярів». |
10-А |
Ребрик Т.О. |
«Морально-духовний розвиток та створення комфортних умов для розкриття учнівського потенціалу". |
10-К |
Гринь С.С. |
«Самоосвіта- шлях до успіху». |
11-А |
Тихоненко Н.І. |
«Формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин.» |
11-Н |
Шанаєва О.В. |
«Пізнати самого себе та допомогти в цьому своїм учням». |