Минуло два тижні дистанційного навчання. Тож, які плюси й мінуси наших реалій? Дуже хвилювалися, щоб початкова ( 3-4 класи) не опинилася під негативним впливом ковіду, та діти навчаються, відчуваючи себе повноправними власниками всієї території ліцею. Для 5-11 класів уроки проводяться дистанційно згідно з розкладом. Так, педагоги ліцею були готові до викликів сьогодення: навчалися, вивчали, шукали найбільш ефективні форми онлайн-уроків…Тому проводяться якісно не лише уроки, а й колоквіуми, триває проєктна діяльність учнів, співпраця з науковцями закладів вищої освіти, участь у семінарах, наукових конференціях, зустрічах з носіями мов тощо. Продовжується впровадження методики предметно-мовного навчання в рамках дослідно-експериментальної діяльності (CLIL). Надзвичайно цікавим був урок у 7-А класі: німецька мова та біологія, тема "Вегетаріанство: за та проти. Меню на день (німецька мова) /Традиційні і сучасні системи харчування (основи здоров’я)". Учні німецькою та українською мовами обговорювали наукову проблему "Як вберегти яблуко від окиснення без приготування". Діти (у домашніх умовах) проводили експеримент, занурюючи на 10 хв шматочки яблука в розчини солі, соди, лимонного соку, меду, вітаміну С, у чисту воду. Семикласники визначали, який з розчинів залишив яблуко найсвітлішим та найсмачнішим. Переможцем став мед!
11.11.2020 учні 7-К класу разом з учителями англійської мови та інформатики поринули у світ кіномистецтва. Гра в Kahoot, вікторина,цікаві факти про кінофільми, онлайн-презентації в програмі PowerPoint створили чудову атмосферу на уроці.
Навчання триває… і це великий плюс… А головний мінус, звісно, - відсутність живого спілкування. Та ми свідомі того, що головне – здоров’я й оптимістично дивимося в завтрашній день.