"Будуємо місце щасливих людей разом: учитель-учень".
Науковий ліцей - це не лише якісні знання,пошукова та дослідницька діяльність, це родина,яка спільно створює позитивні, комфортні умови для навчання. Навіть у невеликій родині виникає потреба в обговоренні певних питань,а наша сім'я- це 670 учнів, удвічі більше батьків та 56 педагогів. 8 грудня у Науковому ліцеї №3 за ініціативи учнів відбувся відкритий діалог: "Будуємо місце щасливих людей разом: учитель-учень". Учні підготували питання до вчителів, а вчителі-до ліцеїстів. Був встановлений регламент: 3 хвилини на обговорення питання. До діалогу долучалися всі, висловлювали свої думки,пропозиції. У кінці діалогу учні і вчителі написали по три побажання, пропозиції, дотримуючись яких, ми дійсно житимемо в місці щасливих людей.
Учні про діалог: "Як учні, ми надзвичайно задоволені почути відповіді про те, що хвилює. До прикладу: чому вчителі іноді підвищують голос або чи мають вони особисту неприязнь до учнів? Саме ця змістовна дискусія стала поштовхом для подальших роздумів, допомогла зрозуміти потреби одне одного". Педагоги про діалог: " У нас надзвичайно розумні,розкуті,активні діти. Дуже корисним було почути їхні думки і їхнє бачення того,яким має бути учитель і ліцей. Це змушує переосмислити певні моменти"...
І два слова від себе: я як директор пишаюсь своїм ліцеєм,своєю родиною. Жодної байдужої людини під час діалогу не було. Це надзвичайно важливо,що діти прагнуть змін. Якщо є прагнення і ми (як учніі,так і педагоги) хочемо спільно знайти відповіді на питання, то зміни на краще будуть. Ще раз хочу повторити: пишаюсь своїми ліцеїстами. Дякую,що спонукаєте особисто мене до руху вперед.